L'opció més simple i natural és crear un o dos paradigmes nous, si no
existeixen ja. Si consultem el que diu la RAE
<http://lema.rae.es/dpd/?key=plural> (i el propi ús), és probable que la
millor opció sigui tenir-ne no un, sinó dos: un en què l'opció preferida
(la que es genera) per al plural sigui -es (per exemple, per als
gentilicis) i una altra en què la preferència en generació sigui -s (per
exemple, "champú"). El més senzill és primer posar totes les paraules
acabades en -i i -u tòniques en el primer paradigma i després, si algú té
temps, ja anirà ajustant-ho.

Cordialment,

Hèctor

El dia 17 d’abril de 2018 a les 1:06, Donís Seguí <donisse...@gmail.com> ha