Hola,

He provat de fer la traducció fins a la generació (sense postgeneració) i
fins allà el resultat és l'esperat, la qual cosa confirma, com suggeria
l'Hèctor, que l'error apareix a la postgeneració.

No he modificat mai res d'aquest mòdul, o sigui que d'entrada no sé veure
què pot estar fallant, però intentaré esbrinar-ho.

*Marc Riera*

Missatge de Hèctor Alòs i Font <hectora...@gmail.com> del dia dv., 6 de
set. 2019 a les 10:58: