Sí, en Marc ja n'havia parlat. M'havia descuidat de comentar-ho.
Ja hi ha apertium-dixtools que ordena els diccionaris segons diferents
criteris. Sempre l'he utilitzat amb les comandes format i sort per a
aquests efectes (i després passo un script d'en Fran per a eliminar
duplicats perquè sembla que apertium-dixtools no ho fa del tot).

Missatge de Jaume Ortolà i Font <jaumeort...@gmail.com> del dia dj., 30 de
gen. 2020 a les 10:53: