Bon dia, Hèctor.

Marc Riera t'ho podrà explicar millor tot això. En tot cas, la selecció
lèxica continua sent necessària i es pot fer de les mateixes maneres que
abans.

Si els casos de "tret" i "peix" van pitjor, és perquè s'han invertit les
prioritats. No hi ha realment selecció. Podríem tornar a les prioritats
anteriors, i a partir d'això treballar en mecanismes de selecció segons el
context.

Jaume Ortolà

Missatge de Hèctor Alòs i Font <hectora...@gmail.com> del dia dc., 1 de
nov. 2023 a les 7:56: