Sistemimde hem Kde hem de Gnome yüklü. Temalarla oynarken bilmeden denetimler sekmesinde bir Kde temas? seçtim. Kapatt?ktan sonra art?k buray? açamad?m. Ayn? zamanda Openoffice dahil bu denetimleri kullanan hiçbir s,ey aç?lm?yor. Sadece Chromium'u açabiliyorum.

S,imdi Kde'deyim, nas?l Gnome'u eski haline getireceg(im?
--
*/ Yusuff/*