Toata lumea vorbeste despre "criza", asa bineinteles ca am vrut sa zis
si eu ceva,
ca de obicei un pic  diferit de ce spune turma. Chiar astept feedback.

http://business-edu.ro/Guest-Editors/Bruno-says/ce-imi-place-criza-asta.\
html
<http://business-edu.ro/Guest-Editors/Bruno-says/ce-imi-place-criza-asta\
.html>

---------

In legatura cu articol de sapt trecuta despre discursul lui Obama,

http://business-edu.ro/Blogs/Cum-se-mobilizeaza-sute-de-milioane-de-oame\
ni.html
<http://business-edu.ro/Blogs/Cum-se-mobilizeaza-sute-de-milioane-de-oam\
eni.html>

imi permit o comparatie cu discursul unui alt leader

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=12087
<http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=12087>

Please note ca nu dau nici o semnificatie politica; pur si simplu, va
rog sa observati diferenta in exprimare.
Si nu cred ca Putin are nevoie de ajutor, cand vorbeste.

---------

In legatura cu vot la Trainer Awards:

multumes tuturor celor care m-au votat, dar datorita sistemului neclar
cred ca s-au pierdut o groaza de voturi.

Cine mai are chef, si vrea sa mai incerce, se poate duce aici:

http://awards.business-edu.ro/index.php?option=com_content&view=article&\
catid=41:trainers&id=75:Bruno-Medicina&Itemid=72

<http://awards.business-edu.ro/index.php?option=com_content&view=article\
&catid=41:trainers&id=75:Bruno-Medicina&Itemid=72>
apoi, sus pe dreapta sa aleaga sign up si sa se faca un cont, apoi sa
faca login si, in sfirsit, sa faca click pe "Adauga o noua recenzie"

Daca nu apare, insemna ca nu sunteti logati...:-(

Dupa ce votati, verificati daca apare numele vostru; daca nu, inseamna
ca votul nu s-a dus la bun sfirsit.

Admit ca este un adevarat test de inteligenta, incapatinare si rabdare;
daca reusisti inseamna ca sunteti admiratori adevarati si va promit  mai
multe articole si noutati! :-)

Ah, bineinteles ca nu am nici o sansa de a castiga, ca deja corporatiile
s-au pus in miscare dar...sa nu ii facem viata asa de usoara! :-)

Multumesc in avans.

Un salut

Bruno

Raspunde prin e-mail lui