Salutare tuturor!

De data asta ies un moment de stilul meu obisntuit pentru ca vreu sa va
atrag atentie asupra un lucru strict practic.

Am incercat sa invit prieteni si cunostinte (si pe voi, acum niste sapt)
pe Facebook, dar in afara celor care deja cunoasteau acest platform nu
prea am fost bagat in seama. Raspunsul cel mai comun a fost "Ce mai imi
trebuie un alt site unde sa ma inregistrez". De fapt, daca in Italia
sunt 5 milioane de membri, si in Romania numai 50 de mii, insemna ca
intradevar serviciul asta nu a fost inca inteles.
Imi dau seama ca toti avem peste cap de hi5, 360, twitter, samd, si
poate se crede ca e vorba de ceva asemanator sau de un site de dating.

Eu sun foarte mandru de un articol de al meu din 1996 in care scriam cu
entuziazm despre interent, la o vreme in care se parea ceva de folos
numai pentru extraterestri.
Asa, daca credeti ca parerea mea valoreaza ceva (sa fie clar ca nu am
nici un interes direct sa va spun asa ceva), va spun ca Facebook  va fi
treapta urmatare a internetului, pentru ca aduna in aceeasi loc TOT ce
ne trebuie, dar cu un nivel de protectie extraordinar de mare.
(Nota: stiu si eu ca au ceva de imbunatatit la software, dar nu asta e
problema)

Adica, in un singur loc poti sa iti faci pagina personala, pagina
profesionala, newletter, grupuri, blog, mail, chat... practic TOT ce
deja ai pe net dar fara spam si mesaje nedorite.

Si, atentie: pentru cei care promoveaza ceva, se poate ajunge la un
nivel de targhetizare spectaculos, asa cu o suma minimala reusuti sa
ajungeti la cine trebuie, mult mai bine decat cu google ads..

Asa, va sfatuiesc din toata inima sa aruncati o privire, si sa vedeti
daca poate fi de folos:

http://www.facebook.com/ <http://www.facebook.com/>

Pe cat se refere la mine, am inceput sa transfer pe Facebook toate
lucrurile mele, chiar daca am mult de muncit:

Asta este grupul:
http://www.facebook.com/p.php?i=1598869558&k=42C245WZPZWM5AGBXK42UP
<http://www.facebook.com/p.php?i=1598869558&k=42C245WZPZWM5AGBXK42UP>

Asta este pagina:
http://www.facebook.com/pages/Bruno-Medicina-Romanian-Page/49466794913?r\
ef=nf
<http://www.facebook.com/pages/Bruno-Medicina-Romanian-Page/49466794913?\
ref=nf>

Daca cineva doreste sa intre in legatura cu mine (daca mai e
cineva...:-), ma poate gasi foarte usor cu "search".

Ma simt ciudat sa scriu un mesaj fara sa fac vre-o polemica(!), dar sper
ca o sa fie de folos si ca se va demonstra ca am vazut corect.

  Un salut

Bruno

Raspunde prin e-mail lui