Am gasit un scurtmetraj foarte fain.. Si pentru ca imi amintesc ca mi s-a
parut fascinant conceptul de sinestezie cand eram la facultate.

Ultimul scurtmetraj al regizorilor Ian Kibbey and Corey Creasey - cunoscuti
ca entitate Terri Timely e un portret a doi frati si a experientrelor lor
suprarealiste cand isi exploreaza sinestezia.

SINESTEZIE - percepere simultana pe cale senzoriala diferita a unui stimul
receptat la nivelul unui analizator; corespondenta 2. principiu potrivit
caruia senzatiile diverse (coloristice, muzicale, olfactive etc.) isi
corespund in plan afectiv. tehnica literara in transpunerea metaforica a
datelor unui simt în limbajul altui simt.

http://vimeo.com/5334017?pg=embed&sec=

--
Bogdan Grigore

Trainer at Irex ( http://www.irex.org )