*Cum sa ne gasim un loc de munca pe timp de criza?*

Exista o reteta a succesului pe timp de criza? Care este aceea?

De multe ori m-am intrebat ce anume  diferentiaza oamenii puternici de cei
care se lasa dusi de vint. Disparitia lui Michael Jackson m-a incitat sa
studiez indeaproape viata lui si modul in care a reusit sa ajunga la
succesul absolut.

Era talentat dar a muncit mult, a suferit pentru a ajunge superstar.

E oare nevoie de suferinta in viata pentru a ajunge la ceva ce iti doresti?

Nu stiu sigur dar am o certitudine privind implicarea serioasa in atingerea
obiectivelor personale in viata.

Suntem in perioada de criza, toata lumea spune.

Cuvintul potrivit nu este criza, cuvintul este oportunitate. Intrebarea
este: Putem profita de pe urma ei? Acum nu este momentul sa ne ingrijoram
sau sa asteptam. Sa facem un inventar, sa evaluam capitalul valorilor
personale. Sa iesim in fata cu valori ca “cine sunt eu” si “cine as dori sa
fiu”!

Ce am realizat pina acum? Care sunt valorile carierei mele? Ce abilitati am,
ce performante? Ce experiente am acumulat? Imi folosesc abilitatile si
cunostintele la potentialul maxim?

Pentru a dezvolta subiectul, Leads Management
(*www.leadsmanagement.ro*<http://www.leadsmanagement.ro/>)
organizeaza in data de simbata, 11 august 2009 conferinta CUM SA NE GASIM UN
LOC DE MUNCA PE TIMP DE CRIZA?

Subiecte

   - Pregatirea mentala pentru success
   - Evaluarea potentialului de cariera – la ce sunt bun si ce fac cu ce am
   descoperit despre mine?
   - Stabilirea obiectivelor de cariera
   - Creionarea strategiei pentru atingerea obiectivului
   - Intocmirea unui plan de actiune
   - Prospectarea pietei – catre ce firme ma indrept, cum?
   - Despre CV, scrisoare de intentie, interviu
   - Negocierea salariului
   - Secretele interviului de angajare

Pret pentru participare: 70 RON

Durata: 9.00 – 16.00

Conferinta va avea loc la centrul Edutech – Bucuresti.

Primele 10 persoane care se vor inscrie vor beneficia de o evaluare gratuita
a potentialului de cariera oferita de catre firma noastra. Toti
participantii au acces la un pachet de servicii de consultanta: evaluare
potential de cariera, creare CV profesional, consultanta privind gasirea
unui loc de munca.

Persoanele care nu pot participa in aceasta perioada sau sunt din alte orase
sunt rugate sa ia legatura cu noi pentru o varianta alternativa.

Pentru detalii complete privind modul de inscriere, agenda, invitati, etc.
va rugam sa ne scrieti la adresa de e mail:
*cont...@leadsmanagement.ro*<cont...@leadsmanagement.ro>sau sa ne
telefonati la numarul de telefon: 0729112404 – Alma Tudoran,
consultant.
Inscrierile pentru conferinta se pot face pina in data de 6 august 2009.

--
Bogdan Grigore

Trainer at Irex ( http://www.irex.org )
My Blog : http://bogdangrigore.ro