...si in plus ai ocazia sa inveti
multe lucruri foooooarte cool!! J

Uniunea
Nationala a Studentilor din Romania si Asociatia
ROLeader iti recomanda saptamana aceasta Festivalul Studentiada
www.studentiada.ro

ROLeader este ca intotdeauna pe
baricade! Prezentam doua seminarii la Hotelul
Confort Traian (Str. Traian nr. 55, Bucuresti), dupa cum urmeaza:

* SAMBATA 31 octombrie 14:00 – 19:00:   “Mergi
pe calea ta!”

Prezinta: Vasile Paun

- Seminar de autocunoastere si dezvoltare
personala ce cauta sa ofere raspuns la 3 intrebari fundamentale: Stiu cine
sunt? Recunosc semnele drumului meu in viata? Care sunt alegerile mele
constiente de A FI si de A FACE? “Mergi pe carea ta!” este un
seminar interactiv ce include conversatii, exercitii, discutii de grup, muzica,
dans si voie buna!

* DUMINICA 1 noiembrie 14:00 – 18:30:   „Liderul
jucător si compania competitiva”

Prezinta: Marcel Raducu

-   Elemente cheie din program: Legile universale ale
succesului; Instrumentele liderilor; Performantele liderilor; Transformare
personala si organizationala; Viziune creatoare, intentii, plan de actiune;
Convingeri potentatoare; Vitalitatea si puterea liderilor; Responsabilitate,
autenticitate, integritate; Cresterea nivelului de constiinta individuala.

Intrarea este gratuita! Dar se puncteaza
prezenta carnetului de student!

Mai multe detalii pe:
http://www.studentiada.ro/bucuresti/unsr-prezinta-stundentiada/activitati-studentiada/dezbateri/

Cu bine!