Buna seara !

Va scriu acest mesaj pentru a va solicita ajutorul privind urmatoarea situate:
cunoaste cineva,
din orasul Brasov, un dr. psihiatru bun? Este vorba despre un caz destul de
urgent, insa personal nu cunosc pe nimeni in Brasov...Am sunat la diferite
numere de
telefon pe care le-am gasit pe internet insa am primit doar niste raspunsuri
rapide ori rastite si neconcludente.
Tinand cont de faptul ca sunt studenta la aceasta facultate de psihologie iar
cineva mi-a solicitat ajutorul, ma gandesc ca o sa-i pot oferi un ajutor de
calitate.
Familia persoanei in cauza refuzacu tot dinadinsul sa o duca la Spitalul de
Psihiatrie din Brasov deoarece nu au incredere si sunt conditii mult mai
jalnice decat in Bucuresti.Eu
as banui, despre persoana respectiva, ca ar avea o eventuala psihoza/tulburare
ce nu a fost tratata niciodata. In momentul de fata este foarte instabila si are
nevoie de o persoana calificata si in cunostinta de cauza cu care sa stea de
vorba.
Apelez, pe aceasta cale, la voi-studenti, sau poate chiar la un profesor ce ar
putea trage cu ochiul la mesajul acesta si mi-ar putea oferi un ajutor in acest
sens.
Astept orice raspuns din partea voastra la nr. meu de telefon , sau aici (
deoarece de maine voi fi in brasov-unde nu prea o sa pot avea acces la
internet,decat foarte rar ) : 0767 07 22 88. Pot primi sms sau imi puteti da
numai un apel si voi suna inapoi.

In asteptarea unui raspuns de la voi, eu va doresc numai bine si o saptamana
prospera !

Andreea T.

Raspunde prin e-mail lui