Din motive personale si cu multa parere de rau, ma vad nevoita sa renunt la
participarea de la congresul studentesc EFPSA in Olanda,in intervalul 18- 25
aprilie. Am platit deja taxa de 160 euro, insa acum nu mai pot merge si va pun
la dispozitie locul meu.Au fost foarte putine locuri si ne-am luptat cu totii
pentru ele, asa ca imi e cu atat mai greu sa renunt acum.
   Pentru mine ultimele 2 congrese studentesti EFPSA au fost cele mai minunate
si pline experiente studentesti! Va recomand cu toata caldura, daca aveti
posibilitatea, mergeti!
   Este o ocazie nemaipomenita de a intalni studenti la psihologie din toata
Europa, de a afla ultimele "gadget-uri" in psihologie, cum se trateaza aceasta
disciplina in celelalte tari europene si in plus, este rost de foarte foarte
multa distractie! aici gasiti pagina congresului: http://congress2010.efpsa.org/

   Restul echipei in aceasta perioada isi cumpara bilet de avion, asa ca
sunteti in timing.

Puteti lua contact cu mine la nr de telefon: 0742419781 sau email
alina.toms...@gmail.com

Sa ne auzim in curand!
Alina Tomsa

Raspunde prin e-mail lui