assalamualaikum warohmatulloh wabarokaatuh...ikhwan dan akhowat dlam
milist sekalian.

saya ada problem yang sangat merunsingkan saya.jadi sayaminta kepada
sesiapa yang berilmu mengajarkan saya,tolong..
saya bekerja di sebuah kilang di bandar yang mana terletak di luar
mukim saya dan jaraknya lebih kurang 20km.saya bekerja pada waktu mlm
dari pukul 7.00ptg - 7.00pg.kilangnya milik bukan islam dan peraturan
kerjanya sangat ketat.jadi saya ingin bertanya bolehkah saya jama'kan
waktu maghrib ke dalam waktu isya' pada setiap hari saya bekerja?..
jazaakallaha khairan..
Wassalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Would you Help a Child in need?
It is easier than you think.
Click Here to meet a Child you can help.
http://us.click.yahoo.com/0Z9NuA/I_qJAA/i1hLAA/TXWolB/TM