Amigos vejam em features.conf, ast13:

;atxfercomplete = *2 ; complete the attended transfer, dropping out of the call ;atxferthreeway = *3 ; complete the attended transfer, but stay in the call. This will turn the call into a multi-party bridge ;atxferswap = *4 ; swap to the other party. Once an attended transfer has begun, this options may be used multiple times

A 2ª e 3ª opção podem ajudar em pendulo, mas ainda não tive tempo de implementar pra testar. Assim q tiver um tempo farei.

Se alguém já testou pf postem.

Flws

<http://www.jpbx.com.br>