Teisingai sakai Emili,

Dar vienas aspektas, nors jis yra is "rialpolitik" sferos, kuri jei prisimenat nebuvo
gailestinga Lietuvai po II pasaulinio karo, bet i ji reikia atsizvelgti.
Siandien artimieji rytai yra JAV interesu ir itakos sferoje (kaip ir Emilis minejo) ir
kitos jegos kuri gali juos ten pakeisti nera. Jei nedarytu tokios itakos JAV, darytu
kiti. Klausimas - kas?
Gal Rusija, o gal Kinija? Tokios "naftingos" vietos "beglobes" nelieka ir siuo metu
mums visiems geriau, kad ten amerikieciai.

Kodel jiems sios "naftingos" vieteles reikalingos, ir butent Iakas? O gi tam kad
vakaru civilizacija galetu itakoti salis kuriose demokratija nors ir negalima siuo
metu, bet galetu isivyrauti ateityje(Turkijos pavyzdys). Irakas siuo metu yra vienas
diziausiu destabilizacijos veiksniu siame regione. Kokiu veiksniu? O gi pradedant
Afganistano talibu "tvarka", niekaip neissprendziama Palestinos problema ir baigiant
del naftos kainu dziugaujancia Rusija.

Taigi mano galva "galvos slepti smelyje" nereikia. Bushas nori spresti sia problema is
esmes, ir gerai daro.

Zinoma tai prasilenkia su kai kuriu vakaru Europos "didziuju" nuomonemis, uz tad JAV
turi parama rytu Europoje kuri yra "jauna ir alkana" ir dar pamokyta nuolaidziavimo
politikos.

Darius V.

P.S. Argumentai "pries" deje lieka tik jausmingai nusiteikusiu antiglobalistu ir
"pacifistu" puseje.

--> http://www.one.lt - your number one mobile e-mail service!

www.elnet.lt :: visos interneto paslaugos ::

Atrašyti