Sveiki,

Nors karas apskritai yra blogas dalykas ir nezinau koks matomu ir slaptu
priezasciu komplektas priverte JAV ji pradeti, bet nesiimciau taip
vienpusiskai smerkti Buso.

Kaip pasakojama, musu seneliai labai lauke Amerikos "agresijos", kuri
isvaduotu
nuo Stalino. Deja, taip ir nesulauke...

Neatmetu galimybes, jog ir Irake yra zmoniu, nuosirdziai besidziaugianciu
islaisvinimu nuo Sadamo.
Dziaugtis turetu bent jau gimines tu, kuriuos Sadamas saude ir nuodijo
dujomis.

Gailius

Arnas Kupsys <[EMAIL PROTECTED]> on 2004 m. lapkričio 18 d. at 15:53