From: Gerda Skuolytë <[EMAIL PROTECTED]>
To: ateities konferencija <ateitis@konferencijos.lt>
Sent: Thursday, March 13, 2008 5:54:39 PM
Subject: Ateitis: klausimas diskusijai arba ne

Sveiki,
kadangi daznai esu VKAV puslapyje http://vilnius.atetis.lt pastebejau lankytojo
komentarus del ateitininku stovyklu vadinimo "RESPUBLIKINEMIS".
Paskaitykite (tuo paciu ir nurodyta nuoroda "straipsni" is alfa.lt)
http://vilnius.ateitis.lt/node/679#comment-602

Galbut tai klausimas diskusijai ar tikrai taip turi buti vadinamos musu
stovyklos?
Esu per mazai kompetetinga siuo klausimu, bet man idomu ka labiau patyre zmones
mano:)

Jeigu kiltu minciu galite rasyti ir komentarus http://vilnius.ateitis.lt

Linkëjimai,
moksleivë Gerda