Ramūnai, man nuoširdžiai džiugu, kad katalikybėje įprasminai savo gyvenimą, kad
atradai gyvą meilę. Nesiruošiu prieštarauti ar teigti, kad Tavo vertybės -
klaidingos, nes taip tikrai nemanau. Taip pat nenoriu kritikuoti krikščionybės,
priešingai, pastebiu joje labai daug nuostabių dalykų. Bet jau seniai
nebedalinu žmonių į krikščionis ir nekrikščionis ir nematau reikalo kapstytis
kitų vidiniuose pasirinkimuose. Dėkoju už kiekvieną sutiktą gilų, mąstantį,
jautrų, siekiantį žmogų ir net nekyla minčių juos žūtbūt atvertinėti - manau,
egzistuoja ir daug prasmingesnių užsiėmimų :)  Ir atsakau į klausimus - nesu
pagonė, todėl deivė Gabija  man tėra tik gražus protėvių palikimas. Kurio,
tiesa, aš visai nebijau ir nesiruošiu naikinti :)
P.s. Dievo šlovė ir meilė geriausiai paliudijama ne žodžiais. Jei atvirai, tai
nelabai tikiu, kad gyvenime ką nors labai pakeičia debatai. Bent jau man jie
nedavė nieko, na gal išskyrus galimybę pasimokyti įsiklausyti ir iš tiesų
išgirsti pašnekovą. Todėl visiškai nematau prasmės diskutuoti, kuri religija
yra pati pačiausia - manau, kad tą man duotą laiką geriau išnaudoti realesniems
dalykams ..