Kiek suprantu, Jono Pauliaus aikštė - ne automobilių  stovėjimo aikštelė, o
tas gėlynas trijų gatvių sankirtoje. Jo viduryje pastačius paminklą -Šv.
Petro ir Povilo bažnyčios fone - ar nebūtų puiku? Keista, kad lig šiol
negirdėti apie tokią iniciatyvą. Vietelė parinkta turbūt todėl, kad čia pat
yra nunciatūra, kurioje vyko svarbūs popiežiaus susitikimai su labai marga
ir reprezentatyvia publika.
Kun. Vaclovas