Sveiki,

Labai ačiū tiek kun. Vaclovui, tiek visiems kitiems už sveikinimus,
palaikymą ir visokeriopą paramą. Viliuosi, kad su Dievo pagalba pateisinsiu
man suteiktą pasitikėjimą.

Savo ruožtu, noriu pabrėžti, kad nors jaunimo politikos klausimais
tiesiogiai užsiima Jaunimo politikos komitetas, bet man labai svarbus ryšys
su visais organizacijos nariais, nes būtent Jums visiems, kaip ir kitoms
Lietuvos jaunimo organizacijoms, man teks atstovauti naujojoje Jaunimo
reikalų taryboje. Todėl labai laukiu bet kokių klausimų, pastabų ar
pasiūlymų, stengsiuosi į juos kaip įmanoma greičiau atsiliepti.

Garbė Kristui!

Audrius