Taip pat norėčiau pareikšti užuojautą dėl buvusio mano mokytojo ir
direktoriaus p. Andriaus Šmito mirties. Kai iš draugų išgirdau šią žinią,
negalėjau patikėti, kad tarp mūsų nebebus šio nuostabaus žmogaus, savo
mokinių draugo ir jų autoriteto, visada atviro ir pasiruošusio padėti. P.
Andrius ne tik buvo didelis ateitininkų draugas, bet ir reto gerumo žmogus,
savo gyvenime visų karjeros galimybių ir medžiaginės prabangos atsisakęs
vardan darbo lietuvių bendruomenei, ypač jaunimui.

Linkiu didelės stiprybės p. Marytei ir Dainai su Lina, o Viešpats
tepriglaudžia p. Andriaus sielą,

Audrius
buvęs mokinys