Manyčiau, tiktų Jėzaus pasakymas: "Reikia šitai daryti ir ano neapleisti".
Jūsų penki klaustukai vienas kito neišskiria, o ko reikia imtis
pirmiausia, priklauso nuo mūsų turimų pareigų.
Kai susiduria tarytum lygios perspektyvos, turbūt tiktų žiūrėti, kas
mažiau tarnauja mano savimeilei, nes taip lengviau apsisaugočiau
saviapgaulės pavojaus.
Dėkojame Dievui už gerus troškimus ir už gaunamas gaires.
Kun. Vaclovas MIC