Laba diena, mieli ateitininkai,

Nuoširdžiai visus noriu pakviesti po Vilniaus krašto ateitininkų šv.
Kazimiero savaitgalio ateiti į mano nedidelį, jaukų,
kamerinį koncertą "Interaktyvus džiazas". Koncerte improvizuosime ir
džiazuosime kartu su džiazo pianistu Marijumi Sūdžiumi
o tuo pačiu kartu ir su publika. Visa informacija ir pranešimas apačioje:

*Interaktyvus džiazas*

*
*

*Džiazas, tai improvizacinė muzika, kuri pasižymi paslaptimi, aistra ir
logika. Džiazo muzikos klausytojas tai žmogus, kuris nebijo analizės ir
iššūkių. Dainininkė Simona Smirnova siūlo žiūrovui ne tik išlikti
klausytojo pozicijoje tačiau ir prisiliesti prie kūrinio įsigilinant tiek į
šį muzikos stilių tiek į savo asmenybę. Dainininkė sukuria ypatingą
atmosferą, kurioje nereikia specialių muzikinių žinių ar drąsos -
suteikiama visa galimybė jaustis patogiai ir saugiai, tačiau pilnaverčiu
muzikinio kūrinio kompozitoriumi.*

*Kovo **4d. 19val.*  interaktyvioje meno erdvėje Artoteka (A. Strazdelio g.
1) vyks Simonos Smirnovos koncertas "Interaktyvus džiazas" kuriame
dainininkė atliks savo kūrybos kūrinių, o vėliau į muzikavimą įtrauks ir
žiūrovą. Koncerte taip pat gros šių metų tarptautinio konkurso "Jazz
improvizacija 2011" nugalėtojas - pianistas Marijus Sūdžius.

TEDxVilnius kalba, kurioje Simona praveda kolektyvinę improvizaciją:

http://www.youtube.com/watch?v=4R8a7EB2O-k

<http://www.youtube.com/watch?v=4R8a7EB2O-k>

*Simona Smirnova *- profesionali džiazo dainininkė, kuri savo muziką
glaudžiai sieja su socialiniais reiškiniais, analize, pedagogika sėkmingai
jungdama daugelį meno rūšių: literatūrą, teatrą, dailę.  "Džiazo terapija,
tai procesas, kuris priklauso nuo žiūrovo. Norėčiau, kad mano menas būtų ne
apie mane, bet apie jį - žiūrovą", - sako Simona.

Įėjimas: 10 Lt.

Daugiau info: http://artoteka.lt/

http://www.facebook.com/events/395309687151466/
<http://artoteka.lt/>