Garbė Kristui Jėzui!

Prisimenu keletą vyskupo Juozo Tunaičio pamokslų detalių. Aušros vartų
Gailestingumo Motinos koplyčioje vyskupas priminė, kad *Jėzų pagimdė
Marijos įsčios*, Vilniaus Katedroje, kad *žmogus be Dievo nėra žmogus. *Kitą
kartą, būtent 2009 m. kovo 9d., pasakė pamokslą *Lietuvos vardo  paminėjimo
tūkstantmečio proga*, tiesa, negausiam būreliui tikinčiųjų. Dar prisimenu,
kai Žemaičių Kalvarijoje Atlaidų už krikščioniškas šeimas metu priminė, kad
*sanskrito kalba yra pirmoji pasaulio kalba. *

Iš pamokslų turinio galima spręsti, kad jiems ruošėsi labai rimtai ir
atsakingai:).

Vyskupe Juozai, melski už mus, kad nenuleistume rankų sunkumuose ir
neišglebtume džiaugsmuose!, kad nuolat kovotume už Tėvynę Lietuvą,
Bažnyčią, o aukštesnių idealų siekimą nukreiptume skurdo priežastims
išsiaiškinti ir spręsti:).
Su Dievu!

Dainius