Deja, Bičiuliai,
nors jaučiu daug simpatijų musulmonams, lyginant juos su dvasines ir net
prigimtines vertybes neigiančiu Vakarų pasauliu, čia reikia pripažinti, kad tą
blasfemijos (piktžodžiavimo Dievui) įstatymą jie dažnai taiko be atodairos.
Ypač iš Pakistano pasiekia žinios, kad šis įstatymas panaudojimas sąskaitų
suvedinėjimui tarp kaimynų, ir t.t. Apkaltinus krikščionis islamo religijos
įžeidimu, jiems pasiekti išteisinamąjį nuosprendį, ko gero, nėra lengviau, kaip
nacių Vokietijoje sulaukti bešališko teismo žydui...

Teologiškai pasakytume, kad tai turbūt gimtosios nuodėmės pasekmė - aiškiai
dominuojanti dauguma sunkiai įstengia būti teisi silpnesniems ir "kitokiems"
(ar mes, krikščionys, kai vyravome Europoje ir abiejose Amerikose, visuomet
buvome teisūs mažumoms - tiems patiems musulmonams ("maurams"), žydams?
indėnams?..)

Pasirašiau peticiją dėl mažosios Rimšos apgynimo (na, koks lietuviškas vardas!
Gal tikrai mūsų sanskrito protėviai - kažkur nuo Himalajų?) Ar galime padaryti
dar ką nors daugiau, be maldos ir tikėjimo, kad blaivus protas nusvers
priešiškumą / fanatišką uolumą? Juk visdėlto ligonis vaikas , tai turėtų būti
aišku visų tikėjimų gynėjams. Viešpats tebūna gailestingas...

Jūsų - kun. Robertas Grigas

Kaunas