Pasižiūrėjus įrašą, asmeniškai nepasirodė, kad ten stovėti yra "lengvesnis
kelias". Atsistoti į poziciją su rizika būti apmėtytam fariziejaus,
politikų sumanipuliuotos aukos ir t.t. epitetais toli gražu nėra
lengviausias kelias (nors sutinku, kad visada reikalingas nuoseklumas
veiksmuose ir žodžiuose). ;]  Tylėti kol "akmenys ims šaukti" kaži ar
tinkamensnė išeitis..."Nebijau" nueiti pas ligonį ir vis tiek man tie jauni
žmonės atrodo drąsūs. Lengviausias kelias pabūt  viskam "tolerantišku" ir
išvis neveikti pareplikuojant veikiantiems. Tikrai nemanau, kad šitam ten
atsistojusiam jaunimui žmogiškos atjautos trūksta. Tai gyvi motyvuoti
žmonės, kurie tikiu, kad nebijo nei daryti, nei sakyti. Ir ačiū Jums, ten
buvusiems. Buvo gera matyti neabejingus žmones. Gera jausti, kad su
tokiomis mintimis nesi vienas. Ir Emilijai už asmeniškai stipriai
palietusią mintį ačiū. ;]
A.J.