*Naujos pokalbių knygos su t.Antanu Saulaičiu,SJ pristatymas*

*Šv. Kryžiaus namų salėje (ses. Vargdienių vienuolyne)*

*S. Daukanto a. 1, 01122 Vilnius*

* Kovo 6 d. 18.30 val.
*

* *

*Šv. Jonų bažnyčioje*

*Kovo 10 d. 11 val.
*

*Šv. Mišios ir naujos pokalbių knygos su t.Antanu Saulaičiu,SJ pristatymas*

*
*

*Maironio muziejuje Kaune*

*Rotušės aikštė 13
*

*kovo 13 d. 17 val.
*

* *

* "Slenkstis" - antroji pokalbių knyga su žymiu dvasininku, pedagogu,
ištikimu skautų, kelių knygų autoriumi, universitetinės sielovados ir
įvairių kitų dvasinės pagalbos centrų žmonėms Lietuvoje steigėjų t. Antanu
Saulaičiu, kurią parengė katalikų radijo "Mažosios studijos" bendradarbė,
nacionalinės M. K.Čiurlionio menų mokyklos koncertmeisterė Jūratė Kuodytė.*

*Šie pokalbiai yra pasidalijimas tuo, ką pastebime savo gyvenamoje
aplinkoje ir kaip tai veikia žmogaus dvasią.*

* Kas aš esu? Mokytojas, tėvas, kasininkė, lietuvis, kunigas, politikas,
pensininkė...O gal pirmiausia žmogus? Laikau save krikščioniu, bet ką
reiškia juo būti kiekvieną dieną? Ar prostitutė turi teisę būti bažnyčioje?
O kunigas, kuris paliko savo tarnystę ir tapo bankininku? Ar moralu
negydyti, o tik slaugyti? Kodėl ne visos "žvaigždės" spindi ir kaip gyventi
nesibaiminant dėl rytojaus?*

* Tai klausimai, kuriuos keliame sau ir kitiems kasdien, o atsakymų į juos
kviečia drauge ieškoti t. Antanas Saulaitis SJ.*