Sveiki,

mudu su žmona 2015 m. tapome Schoenstatt judėjimo nariais. Tai katalikiškas
marianistinis apaštalinis judėjimas, jungiantis savo narius pagal jų
pašaukimą, kurį 1914 m. Vokietijoje įsteigė tėvas Jozefas Kentenichas. Su
šiuo judėjimu susipažinome lankydami J. Kentenicho šeimos pedagogikos
akademiją 2012- 2013 metais. Studijų metu mes sužinojome apie vieną iš t.
Kentenicho skleistos pedagogikos formų - idealo pedagogiką, kuri labai
panaši į ateikininkišką.

Apie judėjimą daugiau galite sužinoti http://www.schoenstatt.org/en/

Pagarbiai,
Ramūnas Aušrotas

P.S. Kaip istorikas vienu metu esu domėjęsis, ir net radęs straipsnį apie
katalikiškų organizacijų radimąsi Europoje XX a. pradžioje. Iš to supratau,
kad ateitininkija Lietuvoje nebuvo originali, bet atliepė ir sekė
katalikiškos akcijos Europoje įkvėptų judėjimų pramintais keliais. Gali
būti, kad lietuvių studentai, studijavę Vakarų Europos universitetuose XIX
a. pab. ir XX a. pr. parsivežė iš ten idėją apie tokią organizaciją. Kitas
klausimas, kiek iš tuo metu įsteigtų katalikiškų organizacijų dar gyvuoja.
Aš žinau dvi: ateitininkiją ir jau mano minėtą Schoenstatto judėjimą

2016 m. liepos 31 d. 02:03, rom kriauciunas via Ateitis <