Qawqanisa, arusatxa pärlt'asipxtaxa - ukhamaxa jiwasanak-pacha
aruskïpt'asipxañani, jiwasanakxata, markasxata, taqikunata kunatixa wakiski
jiwasanakataki walki ukanaka, ukatakisti suyt'apxamawa aka kipka qïlqaru
kuriy-taypiru Qullana ( Qhuya uraqi wayna). al respecto se considere el
variante dialectal.

>From: "Edwar Chura Chura" <[EMAIL PROTECTED]>
>To: aymaralist@yahoogroups.com
>Subject: RE: [aymara] COMO?... Tiahuanaco es propiedad y umbral de los
>Quechua-incas?.
>Date: Tue, 07 Mar 2006 16:16:11 +0000
>

>POR FAVOR DIGANME QUE, EN EL TIAHUANACO "TIY-WAYNAKU" *... SE HABLA QUECHUA
>EN LA ACTUALIDAD como entonces se cononoce al árbol o la tierra su
>antigüedad? seamos realistas.

>Quechua-incas

>de
>como

>Descarga gratis la Barra de Herramientas de MSN
> [...]

Moda para esta temporada. Ponte al día de todas las tendencias.
http://www.msn.es/Mujer/moda/default.asp