diskon diskon
aku jual motor kerennn
lebih enak daripada cheese cake-nya mbak rosa dan brownisnya mba nonik..
daripada beli cheese cake, apalagi beli brokus mending beli motor saya
ajah....

ayoooooo cepetaaaaannnnnn

"Noni Mira Timotius" <[EMAIL PROTECTED]>
02/24/2006 11:23 AM
Please respond to
balita-anda@balita-anda.com

<balita-anda@balita-anda.com>
cc

Subject
Re: [balita-anda]  Disc up to 20% until 15 march 2006 for New   Product:
Chocolate choco cake.

diskon diskon
aku bikin brownies kukus
lebih enak daripada cheese cake-nya mbak rosa
daripada beli cheese cake, mendingan beli brokus saya aja

ayoooooo cepetaaaaannnnnn