From: Berliana Yosita [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Thursday, July 03, 2003 3:56 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: RE: [balita-anda] Makan bubur

Dear Mom,

Kalau pengalaman saya waktu anak saya umur 5 bulan juga susah makan,
akhirnya setelah saya observasi kalau diberi makan sambil digendong dia tdk
mau / berontak, jadi deh saya keluarkan semua mainannya tapi dia cepat
bosan, saya sempat frustasi tapi kata budenya harus sabar, eh ternyata anak
saya suka menonton teletubies  dan iklan TV (jarak jauh) dan semenjak itu
setiap makan dia selalu disetel film teletubies atau iklan TV sambil nonton
disuapin. Vitamin saya berikan setiap hari 1X sehari konsul dulu ke dsa.
maaf kalau kurang membantu.

DISCLAIMER:
The information in this message is confidential and may be legally
privileged. It is intended solely for the addressee.  Access to this message
by anyone else is unauthorised. If you are not the intended recipient, any
disclosure, copying, or distribution of the message, or any action or
omission taken by you in reliance on it, is prohibited and may be unlawful.
Please immediately contact the sender if you have received this message in
error.
Thank you.