Menarik neh ...
Kebetulan baru aja baca 1 majalah lifestyle di ibukota kata orang 3 dari 4
lelaki itu ga jujur tapi menurut di majalah tsb 3.9 dari 4 lelaki itu ga
jujur :-D

Mba safety suka poliandri ya? hmm... ;-)

rgds,
rahman

"Kerjakanlah sesuatu secara tulus dan wajar, dan segalanya akan baik.
 Kesempurnaan terletak pada motivasi kerja, bukan pada pekerjaan"