pak Jambret ehh...Janfred, skrg kalo minta potonya artis BA jeng & miss
Yamaha japri ke Kang Mod ya...

yangudahkapokabisketimbunjaprimintapotoartissefty

----- Original Message -----
From: "Janfred Nimrod Sitohang" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <balita-anda@balita-anda.com>
Sent: Thursday, November 23, 2006 2:56 PM
Subject: RE: [balita-anda] UCI mama kavin dah lairan.....

hmm, sepertinya yang ini lebih afdol, bakalan seru.
mohon dong lewat jalum sahaja kang mod!
soale, yang namanya miss ahamay betul betul penasaran dech gue..!!!

koran hari ini... keuntungan penjualan ahamay di indonesia naik sampe berapa
% (lupading)
betul aja laris, wong semua karyawannya seleb!!

~tadi pas makan baca koran sales ahamay ningkat, ingat mis ahamay di folder
gue!~

~rgds~