From: rahman gunawan [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, April 24, 2007 8:05 AM
To: balita-anda@balita-anda.com
Subject: RE: [balita-anda] OOT : skandal lagi di parlemen

Mereka itu bukan pimpinan tetapi adalah wakil ... yang milih wakil kan
kita
juga ;-) jadi ga usah protes ha.. ha..

rgds,
rahman gunawan

"Kerjakanlah sesuatu secara tulus dan wajar, dan segalanya akan baik.
 Kesempurnaan terletak pada motivasi kerja, bukan pada pekerjaan"

This email is confidential. If you are not the addressee tell the sender
immediately and destroy this email
without using, sending or storing it. Emails are not secure and may suffer
errors, viruses, delay,
interception and amendment. Standard Chartered PLC and subsidiaries ("SCGroup")
do not accept liability for
damage caused by this email and may monitor email traffic.