Teman-teman,
Mohon sebelum post sebuah berita ke milis supaya di konfirmasi dahulu
kebenaran berita nya, apalagi menyangkut nama baik seseorang atau nama baik
sebuah merek.

rgds,
rahman gunawan

"Kerjakanlah sesuatu secara tulus dan wajar, dan segalanya akan baik.
 Kesempurnaan terletak pada motivasi kerja, bukan pada pekerjaan"

-del-