he..he.. iya.. cuma yang aku sedihkan itu dari anakku
bayi selain asi dikasih formula juga..

nah yang jadi masalah sekarang adalah anakku suka
nawar minum sufor daripada uht.. jadinya ya kadang
sufor kadang uht.. dia lebih cinta sufor kayanya..
tapi ya teuteup aku sodorin uht juga sih..

Be a better friend, newshound, and