inna lillahi wa' inna illahi rojiun ..semoga arwah almarhumah mendapatkan
ampunan atas egala dosa..mendapatkan pahala atas segala amal..dilapangkan
kuburnya...dan keluarga yang ditinggalkan diberi ketabahan...

Wassalam,
dwi

2008/12/2 ratna mustika sari <[EMAIL PROTECTED]>

> Turut berduka cita ya..
> Semoga arwah beliau di terima di sisiNya..
> Dan keluarga yg ditinggalkan diberi ketabahan...
> Amiinn
>
> Ririen

Khairrunnas Anfauhum Linnas

Flexy: 021-70449090
[ dwiwahyono.blogspot.com I dwahyono.multiply.com I bukukami.multiply.com I
bilhaq.com I berandamuslim.com I segalamacam.multiply.com ]

Kirim email ke