pak noviadi, ini saya ambil dari situsnya abbot mengenai Pediasure.

http://abbottnutrition.com/products/products.aspx?pid=224

Product Description

Usage

PEDIASURE is a source of complete, balanced nutrition especially
designed for oral feeding of
children 1 to 13 years of age.

    * May be used as the sole source of nutrition or as a supplement
    * For oral or tube feeding

Precautions

    * Not intended for infants under 1 year of age unless specified by
a physician
    * Not for children with galactosemia
    * Not for parenteral use
    * Use under medical supervision

di situ tertulis under medical supervision. artinya, u/
mengkonsumsinya diperlukan peresepan. memang di Indonesia ini sudah
salah kaprah. Pediasure sebagai pengganti makanan. Jadi anak susah
makan, solusinya cari yang cepat dan gampang, pakailah Pediasure.