Weekly Remain

[...@se%3823!@43&* encrypted]

Sedulurs kabehan

Alhamdullillah, puji syukur maring gustialloh warung soto banyumas sampun
bukak dinten niki 14 Agustus 2009 teng daerah Joglo Jakarta Barat, tepate
nang sebelah sebelah kantor Kelurahan Joglo.

mbok sinawa priyayi priyayi mriki wonten sing kepengin nyobi soto banyumas
(mesthine nggih sekalian mendoan panas) monggo diaturi mampir teng warung
kula.

(jyan angel pisan yah ilate arep kemecap sing madan alus)

ya intine aku dodolan soto banyumas karo mendoan, nembe bukak dina kiye siki
nang daerah joglo jakarta barat, mbok ana sing cokan liwat ya diaturi mampir
mbok kepengin nyicipi, syukur syukur pada seneng ben ngesuk ajek kancane kon
melu mampir, ning pancen sing dodolan mbok wadon karo biyungku, wong aku
esih koreh nang sawah....

nek esih kurang jelas ya bisa tilpun maring nomerku 081513256387
ya itung itung numpang iklan ya pak lurah..... mumpung dina jemuah...

bapakesashi.

[...@se%3823!@43&* decrypted]

Saudaraku semua

Alhamdullilah, Puji syukur kepada Allah warung soto banyumas sudah buka pada
hari ini 14 Agustus 2009 di daerah Joglo Jakarta Barat, tepatnya di sebelah
Kelurahan Joglo.

Kalo ada temen temen di sini ada yang ingin mencoba soto banyumas (sekalian
sama tempe mendoan panas) silahkan mampir diwarung saya

(ah susah banget ya lidahnya mau bicara sopan)

Yang gampang gini deh, Aku jualan soto banyumas dan tempe mendoan, baru buka
hari ini didaerah joglo jakarta barat, Kali aja ada yang sering lewat situ
ya silahkan mampir kalo mau nyobain, syukur syukur cocok jadi besok bawa
temen suruh ikutan nyobain, memang sih yang jualan istriku dan ibuku,
soalnya aku masih kerja di tempat orang....

kalo masih kurang jelas ya bisa telephon ke nomerku 081513256387
ya itung itung numpang iklan ya pak mod... mumpung hari jum'at

bapakesashi
her/122