Hi mbak Marla,

Wow ... congratulations! :)
(rasanya baru kemarin masih cari2 info DSOG untuk rencana kehamilan ya, mbak
;))

Salah satu simple info hasil browsing:

http://www.parenting.com/article/Pregnancy/Beauty-and-Style/Can-I-get-a-facial-during-pregnancy
*Simple at-home and spa facials are generally safe. But skip professional
facials that use a galvanic current (an electrical micro-current used to
help tone muscles); herbal facials during your first trimester, particularly
if you're experiencing morning sickness (the strong, sweet scents may worsen
it); and peels containing glycolic acid.*

Nggak ada salahnya juga konsultasi lebih dahulu dengan DSOG-nya, karena
perubahan kulit juga kinerja dan efek  hormon kehamilan setiap ibu hamil
individually sifatnya.

Take care & enjoy your 'pregnancy glow' :)
Sylvia - mum to Jovan, Rena, Aleta & Luigi

Kirim email ke