Dear Moderator bA,

Setiap hari saya mendapatkan email seperti ini sampai berkali2 padahal saya sudah
unsubscribe tapi tetap datang juga, kenapa ya??? Karena saya baca beberapa rekan juga
menerima email dari ini, saya menanyakan hal ini pada anda.

Susan

Lyris ListManager <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Re: your subscribe request
> subscribe

Sorry, but the email address '[EMAIL PROTECTED]' is already a
member of 'i-kan-misi'.

Because you are already subscribed, Lyris ListManager did not subscribe you again.

To unsubscribe, send a blank email to [EMAIL PROTECTED]

  Yahoo! Messenger - Communicate instantly..."Ping" your friends today! Download
Messenger Now

Kirim email ke