From: SETYOWATI, Siska [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Monday, February 07, 2005 10:22 AM
To: balita-anda@balita-anda.com
Subject: [balita-anda] RE: Bekas hitam gigitan nyamuk and alergi

Dear Parents,
Anak saya (Theressa 12.5 bulan)memang diidentifikasi punya bakat alergi
terutama kulitnya sensitif banget , salah makan sedikit kulitnya pasti
merah dan yang bikin saya pusing sampai sekarang adalah kalo kegigit
nyamuk mudah sekali berbekas dari mulai merah, bentol keras trus kayak
keluar air , trus lama2 menghitam (kata orang darah manis)... Aduh saya
jadi kasian ama anak saya ... berbagai cara udah saya coba mulai dari
minyak sereh, minyak tawon, caladine ,zwitsal anti nyamuk trus cream
dari dokter (locoid dan andantol) semua ngga mempan..... Kalo boleh
tahu, ada ngga ya parents yang anaknya seperti anak saya ? please
sharing dong dan kalo ada yang punya article tentang alergi khususnya
untuk kulit tolong bisa juga dishare...... Thanks before....

Siska _ Ibunya Theressa

DISCLAIMER :

The information contained in this communication (including any
attachments) is priveleged and confidential, and may be legally exempt
from disclosure under applicable law. It is intended only for the
specific purpose of being used by the individual or entity to whom it is
addressed. If you are not the addressee indicated in this message (or
are responsible for delivery of the message to such person), you must
not disclose, disseminate, distribute, deliver, copy, circulate, rely on
or use any of the information contained in this transmission.

We apologize if you have received this communication in error; kindly
inform the sender accordingly. Please also ensure that this original
message and any record of it is permanently deleted from your computer
system. We do not give or endorse any opinions, conclusions and other
information in this message that do not relate to our official business.

SUMATERA UTARA !!! ================ Kirim bunga, http://www.indokado.com
dari milis ini, e-mail ke: [EMAIL PROTECTED]