From: Junaidi Lie [mailto: [EMAIL PROTECTED]
To: balita-anda@balita-anda.com
Date: Fri, 04 Mar 2005 10:13:40 +0700
Subject: [balita-anda] Kenaikan gaji BS

Dear moms and dads,<br><br>Boleh minta sharingnya, kira 2 pengalaman kenaikan
untuk gaji BS ? 3 bulan, <br>6 bulan atau setahun sekali ya ?<br>Untuk
kenaikannya kira2 berapa % ?<br><br>Thanks ya untuk
Leading Risk Services Provider<br>For more information, please visit:
 Information may be contained in this message. If you are not the addressee
indicated in this message (or responsible for delivery of the message to such
person), you may not copy or deliver this message to anyone.  In such case, you
SOLIDARITAS UNTUK MEMBANTU KORBAN MUSIBAH DI ACEH & DAN SUMATERA UTARA
http://www.balita-a
 nda.com<br>Stop berlangganan/unsubscribe dari milis ini, e-mail ke: [EMAIL

No banners. No pop-ups. No kidding.
Make My Way your home on the Web - http://www.myway.com