Walah cak...suroboyo wes larang tenan yoo...podo karo jakarta, wah wes ono
sogo rupane, kerene rek...kalo lontong balap aku tuh mangane biasane nang
kenjeran, saiki dadi yak opo yo rupane? Tambah jorok koyo nang ancol?
Aduh...ngomong jowo neh, moga2 nga salah yoo, wes lali aku rek!!
Hehhehehee...^^p

Salam utk pak gubernor, koyok kenal wae...hehhehehee...
Dadi kangen dolanan nang tugu pahlawan, hehehehe...^^p
Tempat main 'prosotan' tuh, ^^p

Tere-kevin's mom