Date: Wednesday, July 13, 2005 2:45:07 PM
Subject: [balita-anda] Sharing PRT

Dear Parents,

Mo sharing nih...
PRT baru saya (3 hari ) mempunyai kebiasaan pakai tangan kiri (kidal),
tugas dia dirumah khusus mengasuh Evel (17bln), untuk cuci dll ada PRT yang
pulang pergi. Memang saya nggak pakai BS dengan perhitungan keuangan.
Yang saya takutkan kebiasaannya ini akan ditiru oleh Evel, karena umur2
segitu baru pinter2nya menirukan dan berlanjut terus.
Untuk cari PRT lain susah banget, itupun dicarikan oleh PRT lama karena
alasan panen dia berhenti dan digantikan keponakannya tsb. Dan itu
menguntungkan saya tidak susah cari PRT lagi.
Kata Papanya sih nggak apa2 asal PRT tsb tetap mengajarkan pakai tangan
kanan kepada sikecil.
Tetapi sebagai Mamanya tetap ada rasa kuatirnya juga.
Mohon pencerahannya.

Thanks
Mama Evel

DISCLAIMER :

The information contained in this communication (including any attachments) is privileged and confidential, and may be legally exempt from disclosure under applicable law. It is intended only for the specific purpose of being used by the individual or entity to whom it is addressed. If you are not the addressee indicated in this message (or are responsible for delivery of the message to such person), you must not disclose, disseminate, distribute, deliver, copy, circulate, rely on or use any of the information contained in this transmission.

We apologize if you have received this communication in error; kindly inform the sender accordingly. Please also ensure that this original message and any record of it is permanently deleted from your computer system. We do not give or endorse any opinions, conclusions and other information in this message that do not relate to our official business.

AYO GALANG SOLIDARITAS UNTUK MEMBANTU KORBAN MUSIBAH DI ACEH & DAN SUMATERA UTARA !!!