Anak saya pernah kesandung meja kukujempolnya agak
menganga ..
Pertama-tama tidak apa .. tapi lama2 agak infeksi ..
terpaksa kita bawa ke dokter anak.. lama2 kukunya
ganti dengan yang baru ...
Sebaiknya di kasih betadine di biarkan terbuka
(terkena udara) jaga kebersihannya supaya tidak
infeksi .. jangan basah ...
Semoga menolong ..

Nova

http://mail.yahoo.com