Terima kasih banyak, saya sudah dapat faxnya.

Salam,
Yanni

-----Original Message-----
From:   [EMAIL PROTECTED] [SMTP:[EMAIL PROTECTED]]
Sent:   Thursday, November 25, 1999 11:47 AM
To:     YULI (GGPC/TBG)
Cc:     [EMAIL PROTECTED]
Subject:        RE: [balita-anda] makalah seminar - URGENT ... HELP

Ibu Yuli ....

Wah, terima kasih atas tawaran bantuannya ...
Ada 8 orang yg berminat dan belum termasuk dalam list saya :
Nama -    Fax
Bp. Warsosno 0778 - 456825
Ibu Dea 4682412
Ibu Fatimah 0331 - 353205
Ibu Lily 5276646
Ibu Visca 5741254
Ibu Ani Hariani 87790929
Ibu Azizah 0761 - 592000

Sekali lagi terima kasih atas bantuannya ...

Mamanya Ivan

"YULI (GGPC/TBG)" <[EMAIL PROTECTED]> on 11/25/99 11:33:39 AM