From:   [EMAIL PROTECTED]
Sent:   Monday, February 21, 2000 6:32 PM
To:     [EMAIL PROTECTED]
Subject:        Re: [balita-anda] Tanya obat kejang

Netters Yth

Apa ada yang tau tentang pertanyaan saya di bawah ini :

1.  Obat stesolid (mudah2an gak salah nulis) yang warnanya kuning sebaiknya
disimpan di lemari es atau tidak ?
2. Selain stesolid, ada merek lain untuk obat anti kejang ?
3. Kapan obat anti kejang itu diberikan(indikasi2 si anak sehingga kita
memberikan obat anti kejang sebelum kejang itu muncul)  ?

terima kasih dan salam
mamanya Irvan
The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
material.  Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
taking of any action in reliance upon, this information by persons or
entities other than the intended recipient is prohibited.   If you received
this in error, please contact the sender and delete the material from any
computer.