pak Suteja,
kalau saya itung dari babycenter.com, due time-nya sih hari ini (Wed June
28). Sudah siap belum pak?
Ooo, yang dimaksud "turun" itu kepala si bayi toh! He-eh.. saya baru ngeh
(sorry ya!). Pengalaman saya, sampai minggu ke-38 kepala si bayi belum juga
turun tuh, baru seminggu sebelum lahir baru kerasa kepalanya turun
(mendekati pintu kelahiran). Kalau mbaliknya sih (kepala ke arah bawah),
umur 6.5 bulan kandungan udah putar dia.
Iya deh, moga-moga ngga' ada masalah dalam melahirkan nanti, selamat
semuanya.

regards,
Quinike