From: Kardinah <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Thursday, January 11, 2001 6:13 PM
Subject: [balita-anda] Kehadiran anak kedua

Rekan netters...
Tidak lama lagi Insya Alloh saya akan melahirkan anak kedua, saya mempunyai
perasaan was-was/khawatir  anak pertama saya 'cemburu' dengan kehadiran
adiknya.
Mohon sharing dari rekan netters yang punya pengalaman ini atau bagaimana
supaya si kakak tidak merasa tersaingi dengan adanya si adik ?.

Best Regards
Dinah